24 Haziran 2015 Çarşamba

Ahşap Tepsi




                      Merhabalar....   Arkadaşım için yapmış olduğum tepsimi paylaşacağım bugün.

                      Tepside doku tekniği olarak poşet dokuyu tercih ettim.
                      Boyamaya hazır hale getirdiğim tepsimi sarı rengine iki kat boyadım. Kuruduktan sonra krem rengini glaze ile karıştırarak tepsimin üzerini tekrar boyadım. Glazin buradaki etkisi boyanın geç kurumasını sağlıyor. Hemen ardından hazırlamış olduğum poşeti buruşturarak tepsimin iç kısmına baskı uyguladım. Bir müddet bekledikten sonra poşeti çıkardım. 





                   Poşet dokuyu tamamladıktan sonra tepsinin yan yüzeylerine çatlatma tekniğini uyguladım. Bunun için astar rengimi sarı olarak bıraktım. Üstüne çatlatma verniğini sürdüm. Kurumadan üst rengi olan kırmızıyı sürdüm. Saç kurutma makinesini kullanarak hızlı kurumasını sağladım.
                                Dekupaj kagıdımı hazırlayıp transferimi gerçekleştirdim. Kenar yüzeylerini yeşile boyayıp verniğe hazır hale getirdim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel ifadelerde bulunalım lütfen.