24 Haziran 2015 Çarşamba

Poşet Doku Peçetelik Yapımı




                          Hediye olarak hazırladığım  peçeteliğimde kullandığım teknik poşet doku tekniği. Bunun için ilk olarak objeyi zımparalayıp boyaya hazır hale getirdim. Astar rengi olarak krem rengini tercih ettim. Açık renk olduğundan kapanabilmesi için 3 kat boyadım. Güzel kuruması için her katta  uzun süre bekledim.

                      Altın yaldız rengini glaze ile karıştırarak objenin üzerine sürdüm. Buruşturmuş olduğum poşeti objenin üzerine uyguladım. Peçeteliğim kururken ben de dekupaj için tercih ettiğim peçetelerimi hazırlamaya başladım. 
               
                               Melek ve yıldız figürlerini dikkatli bir şekilde kesip, peçetelerin katlarını ayırıp ilk katını yapıştırmak için aldım.

                         Figürleri yapıştırmak için peçete tutkalını kullandım. Tutkalı figürlerin yüzeyine sürerek peçeteliğe yapıştırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel ifadelerde bulunalım lütfen.