23 Haziran 2015 Salı

Vazelin Eskitme Tekniği ile Ahşap Tepsi





                              Tepsimi boyamaya hazır hale getirdim. Eskitme kısımlarında alttan görünecek rengi belirledim. Tepsinin her yerini siyaha boyadım.

                              Eskitme tekniği olarak vazelin ile eskitmeyi tercih ettim. Eskitilecek kısımlara vazelin sürdüm. Hemen ardından tepsimin üst kısmını vizon rengine boyadım.
                             
                              Boya kuruyunca ince zımparayla tek yönde zımparaladım. Vazelin sürdüğüm kısımlar soyulmaya başladı. İstediğim miktarda eskitmemi yaptım.

                               Hazırladığım dekupaj kağıtlarını yapıştırdım. Ve son olarak tepsimin tutma yerlerine hasır ip doladım.



                               Tepsim  kullanıma hazırrrr....



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel ifadelerde bulunalım lütfen.